NICKIDAILY.PL / Polska Strona o Nicki Minaj
Jesteś właśnie na mobilnej wersji strony

16 Jan 2018  •  Autor: Bartosz  •   Komentarze 0


Nicki Minaj znowu na języku Wendy Williams. Amerykanka nigdy nie ukrywała swojej niechęci do raperki uważając ją za wyniosłą oraz niesympatyczną. Tym razem jednak stanęła w obronie Minaj twierdząc, że nie musi nikogo o niczym publicznie informować.

Zacznijmy jednak od początku. Kilka dni temu informowaliśmy was, że fani domagają się oficjalnego oświadczenia od Nicki Minaj związanego z aferą sieci sklepów H&M (czyt.: Nicki powinna zerwać kontrakt z H&M). Większość internautów chce, by gwiazda zakończyła współpracę z koncernem odzieżowym. Co prawda polscy Barbz aż w 53% stwierdzili, że cała afera jest sztucznie nadmuchana a Nicki niczego nie musi. Podobnego zdania jest dziennikarka Wendy Williams.

'Czasami pochopna reakcja nie jest dobrą decyzją. Przecież dowiedzieliśmy się o całej aferze całkiem niedawno.' - zaczęła mówić Williams w swoim śniadaniowym programie. 'Warto jest poczekać nawet tydzień i dowiedzieć się jakie "zaplecze" ma cała historia, zanim podejmie się decyzję o zerwaniu współpracy.' - dodała.

Okazuje się, żę Minaj podjęła bardzo mądrą decyzję nie wypowiadając się publicznie na temat całej afery. Kiedy w sieci marka H&M musiała zmagać się z prawdziwym linczem, kuluary całej historii wyglądały nieco inaczej. Matka chłopczyka, który pozował w bluzie z rasistowskim napisem 'Coolest Monkey in the Jungle', doskonale wiedziała o publikacji zdjęć i sama się na nie zgodziła! Po wybuchnięciu skandalu wydała nawet specjalne "oświadczenie" - 'Nie widzę nic złego w tej reklamie i dajcie sobie już spokój!'

Name:
E-mail: (optional)
Smile: smile wink wassat tongue laughing sad angry crying 

| Forget Me
Content Management Powered by UTF-8 CuteNews